Teraz jest Wt, 30 wrz 2014, 16:48


Co zrobić zeby urosnac?

Tematy niezwiazane z BMX, czyli o wszystkim i o niczym
  • Autor
  • Wiadomość
Avatar użytkownika

BmxPuchatek

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): So, 22 sie 2009, 15:17

Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 19:52

Elo .
Mam 14 lat za kilka mies 15 i mam tylko 156 cm wzrostu ;/
wkur**a mnie to bo w szkole sie zemnie napierdala****ą że jestem mały itp.
Może miał ktoś taki Problem i cos moze jadł , jakieś treny żeby urosnąć?

prawdziwyaaronross

  • Posty: 1534
  • Dołączył(a): Wt, 31 mar 2009, 21:16
  • Lokalizacja: Borucin jak BORUTAN / Racibórz

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:02

Obrazek
pogadaj z nimi
ps. za niedlugo beda tematy - mam za malego hvja
Avatar użytkownika

Fiolas

  • Posty: 503
  • Dołączył(a): So, 5 maja 2007, 12:35
  • Lokalizacja: Poznań

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:04

Kolejny durny temat... Urosniesz.
Avatar użytkownika

Dardamel

  • Posty: 41
  • Dołączył(a): Wt, 12 maja 2009, 18:45
  • Lokalizacja: Poznań

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:08

kup se od jakis koksow z siłki hormon wzrostu :)

PereSs

  • Posty: 395
  • Dołączył(a): Pt, 5 paź 2007, 21:00
  • Lokalizacja: Nju Jork

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:09

"Treny" h@h@
Tu i Kochanowski nie pomoże : (
Avatar użytkownika

thewincz

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): So, 29 lis 2008, 13:22
  • Lokalizacja: Pabianice

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:10

Stań na kupie gówna i poczekaj, aż spadnie deszcz.
Ja pier*olę =/
Ostatnio edytowano N, 13 wrz 2009, 20:13 przez thewincz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika

theMatiz

  • Posty: 998
  • Dołączył(a): Pn, 29 gru 2008, 11:47
  • Lokalizacja: Osaka

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:11

mateuszkukla

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): So, 20 cze 2009, 09:47
  • Lokalizacja: wwa

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:23

śpij dużo. kładź się spać wcześnie i w dzień rób sobie drzemki. serio mówie. jak byłem chory i spałem większość dnia to w 2 tyg urosłem 7cm.
Avatar użytkownika

choosecolor

  • Posty: 234
  • Dołączył(a): Pt, 26 cze 2009, 13:27

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:26

mateuszkukla napisał(a):śpij dużo. kładź się spać wcześnie i w dzień rób sobie drzemki. serio mówie. jak byłem chory i spałem większość dnia to w 2 tyg urosłem 7cm.

haha teraz koleś zamiast iść coś pokatowac bedzie spał ;)
Avatar użytkownika

BmxPuchatek

  • Posty: 77
  • Dołączył(a): So, 22 sie 2009, 15:17

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:28

[tu była gimbusiarska emotikona] założyłem ten temat bo to off topp nie? :P
i sie pytam dlatego bo moze ktoś coś takiego miał i jakoś z tego ,,wyrosną'' :PPP

Mateuszek

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Wt, 14 lip 2009, 13:31
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:31

Też miałem podobną sytuację i słyszałem, że trzeba stać na głowie (wtedy pobudzasz przysadkę mózgową do wytwarzania hormonu wzrostu). No i wypróbowałem. Po ok. dwóch tygodniach był widoczny efekt. No próbuj, wpierdalaj zdrowe rzeczy i się może zapytaj u lekarza przy okazji jak kiedyś będziesz. On może Ci wypisać jakieś papiery do Poradni wzrostu i oni Ci tam powiedzą w czym rzecz.

Bialy

  • Posty: 482
  • Dołączył(a): Cz, 17 kwi 2008, 15:49

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:33

BmxPuchatek napisał(a):Elo .
Mam 14 lat za kilka mies 15 i mam tylko 156 cm wzrostu ;/
**a mnie to bo w szkole sie zemnie napierdala****ą że jestem mały itp.
Może miał ktoś taki Problem i cos moze jadł , jakieś treny żeby urosnąć?



Idź do lekarza to ci pomoże ................ Na tym forum chyba czas rozpocząć selekcje użytkowników bo to jakaś tragedia ........

sp33cu

  • Posty: 330
  • Dołączył(a): So, 29 sie 2009, 13:26

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:40

w sumie z mojego punktu widzenia jesli zdrowo sie odzywiasz, uprawiasz jakies sporty, prowadzisz aktywny tryb zycia to wiecej raczej sie nie da zrobic zeby urosnąc, duzo osob w twoim wieku jest niska a pozniej zaczyna mocniej rosnac moze byc tak w twoim przypadku, w drugim moze byc to poprostu uwarunkowane genetycznie, sam zobacz na ludzi np na ulicy, jeden ma 160 cm inny 195 cm, i moim zdaniem jesli nie masz jakis zaburzen hormonu wzrostu to nie ma sie co martwic

Mateuszek

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): Wt, 14 lip 2009, 13:31
  • Lokalizacja: Kraków

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 20:42

Bialy napisał(a):
BmxPuchatek napisał(a):Elo .
Mam 14 lat za kilka mies 15 i mam tylko 156 cm wzrostu ;/
**a mnie to bo w szkole sie zemnie napierdala****ą że jestem mały itp.
Może miał ktoś taki Problem i cos moze jadł , jakieś treny żeby urosnąć?



Idź do lekarza to ci pomoże ................ Na tym forum chyba czas rozpocząć selekcje użytkowników bo to jakaś tragedia ........


Nie powiedziałem że pomoże tylko że może da mu jakiś świstek do Poradni Wzrostu, i tam mu pomogą ... i po jakiego członka męskiego dajesz tyle kropek?

skwarDD

  • Posty: 94
  • Dołączył(a): Pt, 24 kwi 2009, 23:38

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 21:03

Mateuszek napisał(a):Też miałem podobną sytuację i słyszałem, że trzeba stać na głowie (wtedy pobudzasz przysadkę mózgową do wytwarzania hormonu wzrostu). No i wypróbowałem. Po ok. dwóch tygodniach był widoczny efekt. No próbuj, * zdrowe rzeczy i się może zapytaj u lekarza przy okazji jak kiedyś będziesz. On może Ci wypisać jakieś papiery do Poradni wzrostu i oni Ci tam powiedzą w czym rzecz.



no bez jaj kvrwa XDDDDD
jak na swój wiek to jesteś mały, więcej jedz, kup se drążek i se zwisaj codziennie po 10 minut, poproś mamę żeby ci kupiła tran i jedz go garściami i pij mleko to będziesz taaaaaki dupny i męski jak Linda. :)

Empty

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Wt, 12 maja 2009, 19:49

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostN, 13 wrz 2009, 22:06

Miałem podobny problem. To straszne doświadczenie. Ze mnie również się śmiali. Wtedy postanowiłem temu zapobiec. Poprosiłem mamę żeby ciągnęła mnie za nogi a tata za ręce, i oni mnie tak bardzo mocno rościągneli i przybyło mi aż 19cm!!!. Naprawdę to działa poproś swoich rodziców może Ci pomogą. Jeśli nie to oferuje specjalistyczne rościąganie techniką "za ręcę i za nogi"
Avatar użytkownika

Enel

  • Posty: 47
  • Dołączył(a): Pt, 15 sie 2008, 21:47
  • Lokalizacja: Białystok

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 07:55

ahhaahh , w sumie mały jesteś rozciągaj się czy coś może to ci pomoże , z tym mamą i ojcem to chyba przesada takie zabawy miałem w podstawówce :)

adziamo

  • Posty: 81
  • Dołączył(a): Pt, 18 lip 2008, 21:04
  • Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 13:14

jedz danonki -.-

Gigit

  • Posty: 119
  • Dołączył(a): So, 27 gru 2008, 17:50

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 15:05

sa cwiczenia na to zeby urosnac poza tym czym ty sie gosciu przejmujesz jak masz wiecej niz 150 to nie jest zle jakbys ponizej 140 mierzyl to moglo by byc cos nie tak a takto do 16-17 lat powienienes to 175 dociagnac lekko ... Nie przejmuj sie a w Pseudo Kolegow wyj* po konkretach...

Pavilon

  • Posty: 189
  • Dołączył(a): N, 26 lip 2009, 11:25

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 19:16

Tylko nie chodź na siłownie bo to jeszcze bardziej przystopuje twój wzrost. Masz 15lat więc jeszcze sporo lat dojrzewania, urośniesz! Nic się nie martw... Dużo się rozciągaj tak jak np. przed w-f tylko codziennie np. rano, wieczorem. Uprawiaj jakieś aeroby itd.

Pozdro
Avatar użytkownika

Cat

  • Posty: 164
  • Dołączył(a): Śr, 22 lip 2009, 23:15
  • Lokalizacja: Wu

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 20:13

PIJ MLEKO!
Avatar użytkownika

klopas

  • Posty: 437
  • Dołączył(a): So, 25 paź 2008, 18:58
  • Lokalizacja: Bytom

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostPn, 14 wrz 2009, 22:18

weź uderzaj głową w stół cały dzień bez oszczędzania się, wtedy głowa zmieni kształt na bardziej podłużny i będzie jakieś 10cm jak będziesz dobrze uderzał
Avatar użytkownika

Zielony

  • Posty: 690
  • Dołączył(a): N, 14 maja 2006, 17:32
  • Lokalizacja: Musisz miec takie same poglady jak moderatorrzy - inaczej skasuja twoje posty! BMX.PL
  • Pochwały: 6

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostWt, 15 wrz 2009, 07:33

rozciagaj sie, wszytskie partie miesni rozciagaj, pozatym musisz miec czysta mysl, ze rosniesz, tak jak masz czysta mysl i mozesz ruszac reka, robi sie to dokladnie sila woli, rozumiesz, mozesz robic duzo rzeczy ze swoim cialem, rownie dobrze sila woli mozesz zrobic 360 na bmxie z 15 schodow, ale jesli na czysta mysl najdzie brudna mysl to nie zrobisz tego, musisz miec tylko czysta mysl, wiec rosnij sila woli, tylko sila woli potrafisz zmieniac ksztalt materii, zciskajac np, dlon w piesc, to zaprzecza kazdej nauce opisywanej w ksiazkach
Avatar użytkownika

david1992

  • Posty: 492
  • Dołączył(a): So, 23 maja 2009, 22:01
  • Lokalizacja: Łowicz

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostWt, 15 wrz 2009, 08:23

i co Ci to da że będziesz większy zamiast iść do lekarza który Cię wyśmieje idź do psychologa który Ci pomoże.

Administratorzy i Moderatorzy zróbcie coś z tym żeby to forum nie pogrążyło się przez takie dzieci bo to jest tragedia...
Avatar użytkownika

gostom//

  • Posty: 907
  • Dołączył(a): Śr, 9 sty 2008, 15:58
  • Lokalizacja: bytów

Re: Co zrobić zeby urosnac?

PostWt, 15 wrz 2009, 14:40

hahahahhahaha normalnie nie moge temat zasłużył na oskara hahahah koles ma dziury na bani dlatego nie rosnie hehehhahhehah jaki pacjent takich ludzi w klatke i zdaleka od cywilizacji bo mama zalozyla internet i sie w glowie przewraca nie wie juz co ma pisac idjota skonczony haah
Następna strona

Powrót do Off - topic