Thread Contributor: Max DoppelgangerDartmoor Raider
No dzień dobry,
Mam takie pytanie, czy jest sens brać Raider'a z tyłu (na tył)? Wytrzyma jakieś luźne streetoflaty czy nawet nie próbować? Pzdr
Odpowiedz
Wytrzyma, ale ja bym liczył się z każdym dniem, że w końcu coś jebnie - mam zerowe zaufanie do tej firmy w takich warunkach i zawsze polecałbym coś innego.
Odpowiedz
Miałem co prawda fortessy sztuk 3 czy 4 ale to chyba to samo.Ogólnie jak nie masz kasy a chcesz nowe to bierz, ale na tył to słaba opcja.Co prawda nie łamią się od byle 360, ale kazde lubiły się rozjechać na łączeniu.Jak posiadałem w tylnym kółku to zauważyłem, że strasznie łatwo nabić wgniota, częste centrowania to norma i wyskakująca opona.Moim zdaniem lepiej kupić cos innego, nawet uzywanego.
Odpowiedz
Z tych "tańszych" mam do wyboru jeszcze Alienation Plain Black albo Skylark, ewentualnie Flybikes Piramide 21 lub Stranger Crux. Śmigałem kiedyś na Fortress'ie, chyba 2 sezony i jak za te cenę to nie miałem większych zastrzeżeń. Nie ukrywam, że waga też ma jakieś znaczenie, bo śmigam głównie na flacie, choć z drugiej strony 100 gram może oszczędzić sporo nerwów...
Odpowiedz
Alienation PBR jest slaby, skylark podobnie, crux raczej to samo co dart, najlepiej wypada flybikes.
Odpowiedz
Tak wiem, odkop. ALE miałem PBR z tyłu, z przodu, miałem obręcze Darta, i dużo alienationów. Wnioski? W tym przedziale cenowym szukał bym jednej: SunRims RhinoLite ( bez dopisku XL ). Lekka, mega tania, mega wytrzymała. PBR na parku też mi się spisywał.
Odpowiedz
Topic Options
Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości